tisdag 21 april 2009

Tisdag v 17



Var uppe en timme tidigare än normalt eftersom vi skulle haft möte på jobb. Vaknade sur och jävlig. Fick ett sms om att mötet var inställt och blev ännu mer irriterad eftersom jag var sjukt trött och hade velat sova längre. Bestämde mig för att gå och träna. Skönt. Såg väderleksrapporten under tiden jag sprang och den visade på en helg med uppåt nitton grader och sol. Åh give it to me. Precis vad jag behöver nu. Blev på bättre humör. Nu: Jobb.

och inte glömma: Grattis till mina kompisar Ebba och Elliot på ETTÅRSDAGEN. Igår tog vi våra första "ta foto på oss själv"-bilder ihop (se ovan). Översta bilden är från kalaset jag missade i lördags:( Sandy har fotat. Så fina de var-jag dör lite av kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gulliga ni är. Lots of Lööööve
Dea