fredag 23 maj 2008

konsertschema närmsta veckorna


Om man tittar i min spelningskalender på lastfm så vittnar den om ett ganska tätt konsertschema de två närmsta veckorna. Jag ska försöka palla gå på allt hade jag tänkt.

Lör 24/5. Like honey & Band in box (Deb)
Tor 29/5. Saturday looks good to me, Envelopes, First floor power (Deb)
Fre 30/5. Anna Järvinen & Hans Appelqvist (KB)
Tor 5/6. Billie the vision and the dancers & Palpitation (KB)
Tor 12/6. The Ruby suns (bilden) (Deb)

Sen spelar Dinosaur jr på Vega sön 15 juni och jag har inte köpt biljett än för jag vet inte riktigt. Såg dem nyss känns det som (har sett dem 2 ggr efter återföreningen). Iof är de ju typ bäst men det blir ganska mkt pengar för biljett & khmn tor. I och för sig är de andra spelningarna gratis eller kostar mellan 40-80kr så...Jeje, får se.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fullt upp? Det är så j-a kul att gå på konserter!

Madeleine sa...

klart det är! det är det bästa:D

Anonym sa...

Konserter är roligast och bäst! Jag var på Christoph & Lollo och Petsch Moser i tisdags, Morgan Finley (nån kanadensisk songwriter) i onsdags och Jonas Goldbaum igår och på torsdag ska jag på Velojet (en massa österrikiska band som du aldrig hört talas om) - så himla kul!!

Anonym sa...

nä jag jobbar inte JÄMT... men alltid på helger, vilket suger. hmm nej jag är sällan i malmö faktiskt... funderar dock på att ta en runda ner och shoppa lite. vi har ju inte monki och sånt fint här i hbg. öl isåfall? tycker du verkar vara en schysst tjej med scyssht musiksmak!

Madeleine sa...

maria: gärna!! dito!