onsdag 13 februari 2008

My sister, she´s such a bitch;)




Jag har ju en tvillingsyster. Vi vet ännu inte (vid 30årsålder) om vi är enäggs eller tvåäggs, men vi får snart reda på det (har gjort dnatest). Jag brukar bestämt hävda att vi inte är speciellt lika, men idag när jag kollade genom min bildmapp hittade jag två bilder som är tagna från ungefär samma vinkel och jag måste erkänna att vi är ganska lika iallafall från den vinkeln. Det som skiljer oss mest åt är ögonen tror jag...och näsan. Eller vad tycker ni? Är vi lika? Så lika att vi antagligen är enäggs? Skulle vara intresseant att höra vad ni tror. Ignorera det faktum att hon har rouge o jag e helt blek.:p

(Susanne i lila tröja och jag i rutig skjorta)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tror starkt att ni är enäggstvillingar. det enda som skiljer er åt tycker jag är näsan och hakan.

Anonym sa...

Ni har ju exakt samma mun och haka. Näsan är likadan den med men din är liiiite mer riktad uppåt. Men ni är ändå inte så lika att det är svårt att se skillnad. Jag vet inte vad det är som gör det...Jag tror att du ser yngre ut på nått sätt. Inte så att Susanne ser gammal ut men hon ser mer "vuxen" ut på nått sätt. Svårt att förklara. Du är ju t.ex. jättelik min ena dotter men Susanne är inte alls lik henne så någon är det ju ;-)

Anonym sa...

ja vi är sjukt lika på den bilden fast jag ser ut som en gammal tant:(
/Sus