onsdag 27 februari 2008

Siesta

Hehe såg att Siesta bokat The Donnas. Coolt. Jag älskade dem typ 99. Tänker bara på Jannike som jag umgicks med jämt, tidningen Darling och leopardmönster då jag hör dem. Siesta har verkligen vuxit till sig föresten. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit (INTE TÄLTA..när vi spelade där för två år sedan tältade vi och det var den värsta fjortisfestivalcampingen EVER). Mest för Sunset rubdown, Anna Järvinen och Under byen...men skulle kunna tänka mig att se följande (de i fetstil):

Adam Tensta NY!
Alf NY!
Anna Järvinen NY!
Babian
Billie The Vision And The Dancers
Caesars
Christian Kjellvander
Disfear
Familjen
Firefox AK
First Floor Power
Florence Valentin
Håkan Hellström
Hästpojken
JazzAttacks NY!
Jive
Johnossi
Jonas Game
Looptroop
Lykke Li
Millencolin NY!
Moto Boy
Nephew [DK]
Niccokick
Pascal NY!
Path of no Return NY!
Sunset Rubdown [CAN]
The Donnas [US] NY!
The Sunshine
Those Dancing Days
Truckfighters
Under Byen [DK]
Vapnet

Inga kommentarer: