torsdag 28 februari 2008

Wanna be on top??

Igår såg jag och Susanne Topmodel 9 (avsnitt 3) på TV. Sen laddade vi hem avsnitt 4 och 5 också. Planen är att ladda hem resterande avsnitt också och ha maraton. Vem pallar vänta i flera månader för att veta vem som vinner liksom? Topmodel är ju egentligen sjukt på många sätt och väldigt uttjatat men jag hyser såklart en hatkärlek till det (gör inte alla det..i smyg?). Speciellt nu..då man kan se en massa avsnitt på rad, på en laptop under täcket. Pirate bay är allt bra. Nu ska jag vara löjlig...:
Mina favoriter (än så länge) i cycle 9:
1. Jenah 2. Heather 3. Lisa
All time favorites:
1. Joanna. 2. Kahlen (hette hon så?) 3. Carrie Dee

Vilka gillar ni?

3 kommentarer:

mimmi sa...

Äh en annan lígger ju på säsong 10 :D

winterkilling sa...

Favorit i säsong nio är helt klart Heather. Bästa topmodelsäsongen någonsin är säsong tre med Eva, Amanda och Yaya med Eva som klar all-time-favorite. Andra favoriter är Elyse från säsong ett, Brittany från fyran, Danielle från sexan, Natasha från åttan och jag borde verkligen verkligen skaffa mig ett liv.

Madeleine sa...

ja just det Elyse var också en favorit..glömde henne