onsdag 17 december 2008

Men mest av allt vill jag ju bara hångla med någon.

Så nu är det snart torsdag och jag har bara två dagar kvar på jobb innan jul. Ser fram emot helgen. Jonas kommer in på fredag och vi ska dricka lite glögg (med betoning på lite) och sen hade jag velat se Robert Svensson på Debaser, men det måste bli en lugn kväll. Ämnar nämligen vara pigg på lördag när jag och Andrea ska ut och slå klackarna i taket. Andra gången hon går ut sedan twinsen föddes så det ska bli spännande. Tror vi ska till Tomboys julfest på Bodoni. Hundra år sen jag var där eller på gayklubb öht, blir säkert kul. Så det lär väl bli en partyhelg igen, jag som mest av allt bara legat och glott på töntiga julfilmer och ätit apelsiner under ett täcke med någons hand i min. Dream on liksom. Jeje. Imorgonkväll ska vi repa. Det är fint det med.

Struntade föresten i Ratatat ikväll, blev julmust och Alien istället. Men det var trevligt det med. Någon som var på konserten? Bra?

2 kommentarer:

Marina Siljehav sa...

Bra? Underbar!

Anonym sa...

Men det är kanske just denna person du träffar på lördag! Haha ;)

Puss
Dea