torsdag 18 december 2008

party, music, tea & hearts

Det är inget folk på skolan idag nästan så jag sitter mest och myser med musik i lurar, katalogiserar, dricker Friggs Blåbärste (rött) och knaprar Delicatos Pepparkakshjärtan. Helt sinnessjukt fin kombination. Sen så fick jag inbjudan (wohoo fan va jag är kool!;) ) till Nöjesguidenfesten (nomineringsfesten) på Slagthuset den 5 januari. Verkar bli kul. 5 dansgolv och jag är (såklart) mest pepp på dansgolv 1 där Debaser (Anna, Micke), KB (....), Mejeriet och So tough so cute (Daniel) håller hus. Och på dansgolv 3 för där ska Kartellen vara. Ska shaka mitt ass till Carolines hiphopbeats;) Kanske kan köra "cykling", det var nämligen så man dansade när jag var hiphopare på 80talet. Jag var grym.

Ifall jag går dit är det andra gången jag besöker Slagthuset. Hoppas att den här ggn blir bättre än sist för vad jag minns var det ganska hemskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hold it, hold it! var du hiphopare? haha. jag vill ha bildbevis!

Madeleine sa...

Josefin: när jag var typ 10-12 och ett halvt var jag hiphoppare med breda jeans, baseballtröja, keps och stora gympadojjor. Lyssnade på Ice cube och Ice-T och public enemy o trodde att jag var allmänt cool. Ska fixa bild!