torsdag 28 februari 2008

Resultatet av ett hårt leverne...


Jag har fått någonslags inflammation/katarr på matstrupen/magmunnen (de vet ej riktigt) och jag har fruktansvärt ont när jag äter=mardröm för mig eftersom mat är det bästa jag vet. Kanske bra iof sig eftersom jag lovat mig själv att gå ner några kilo innan sommaren (nej, jag är inte tjock jag vet-men har gått upp några kilo över min vanliga vikt och vill gå ner dem igen..trivs bäst då jag kan ha mina kläder utan att de spänner). Iallafall så hoppas jag verkligen att medicinen jag fått hjälper för det är inte roligt att vika sig i smärtor varje gång man äter eller dricker. Just nu sitter jag mest och hoppas på att jag ska känna mig någorlunda ok på lördag iallafall. Jag och Susanne tänkte nämligen se Yeasayer (bilden. deras skiva växer och växer) och Mixtapes & Cellmates (gillar verkligen det jag hört på deras myspace och var tvungen att beställa skivan nyss..hör en del my bloody valentine/ride i dem o det är ju fint) på Debban då. Det är ju gratis innan 22 och allt. Vore ännu bättre om jag kände mig ok imorgon också, är bjuden på skottdagsfest på ett galleri i Lund då. Men...jag får nog skippa vitt vin hur som helst...surt och starkt är inte bra för magen..har jag hört.

Inga kommentarer: