onsdag 20 februari 2008

Sorg

Jag förbannar min ekonomiska situation eftersom den är allt annat än bra just nu. Hade den varit bättre hade jag tagit mig till Barcelona och Prima vera även i år. Med en lineup som inkluderar tex Stephen Malkmus, Dinosaur Jr, Cat Power, Tindersticks, Sebadoh, Deerhunter, Silver jews, Scout Niblett, Animal Collective, Eric´s trip, Portishead och The Go! team mfl mfl överträffar de nästan förra årets drömfestival. Var fan tog mina pengar vägen? Bokar de My Bloody Valentine också går jag under av sorg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prima vadå? Jag åker till Benicassim utanför Barcelona för deras festival i juli varje år. Den line-upen går inte att slå och förra året var det helt otroligt bra! Kolla in den här: http://fiberfib.com/es/cartel/cartel-2007/
Där kan du också kolla vilka som är klara för årets festival (My bloody valentine bla)

Madeleine sa...

jo det verkar va en bra festival. men inte i närhäten av prima vera sound;)förra året såg jag bla band of horses, built to spill, wilco, patti smith, sonic youth, kimya dawson, shannon wright, low, white stripes o blonde redhead där!