söndag 15 februari 2009

And next after that is the truth

Mysig solig lördag igår med promenad, lunch ute, fika, film och middagsmys. Men nu: söndag. Grått ute. Avspeglar sig i mitt inre. Sov hårt, drömde mycket och vaknade yr, lite nedstämd och sur. Hatar sådana morgnar. PMS på G också. Men tog mig upp ur sängen och håller nu på att städa lyan. Ikväll ska jag hänga med min syster och min faster. De är inte bara mina käraste släktingar (jaja pappa med såklart!), de är två av mina absolut bästa vänner också, så det blir mysigt. Vi ska äta kräftor. Har inte ätit det sen i höstas så det blir nog gott. Imorgon ska jag upp tidigt trots att jag är ledig och besöka farbror doktorn. Blä. Jag längtar bort tiden nu. Vill ha sommar. Men först vill jag ha Freaks N geeks med Amazing Baby på fredag. Kom dit alla fina så ska vi bjuda upp till dans. Jag, Sanna och Sara Kokk spelar skivor=tjejerna med den kanske absolut bästa musiksmaken i stan=kan inte gå fel;)

Skulle vilja avsluta söndagstristessinlägget med att citera gudarna:
Chaos is the future
And beyond it is freedom
Confusion is next and next after that is the truth

Nu: X-ray Spex och städa vidare.

1 kommentar:

mimmi sa...

yes då längtar jag till fredag:)