onsdag 25 februari 2009

konsumera mera


Nu har det hänt igen. Jag har blivit kär i ett par skor. Händer faktiskt inte så ofta då jag är väldigt kräsen vad gäller skor. Den här gången tyckte jag att det var lika bra att slå till direkt, så jag köpte dem. Ett par vinröda nikegympisar. Behövde nya skor som är bekväma att jobba i så jag tror att jag gjort ett bra köp. (Man behöver ju såå fotriktiga skor som bibliotekarie på konsthögskolan). Köpte även underkläder...Blev därmed ingen billig dag det här. Konsertbiljett och shopping! Och....sushi. Sushin var inte ens god.
Nu vill jag "bara" ha ett par gladiatorliknande sandaler jag sett på Åhlens och ett par bruna indianstövlar i fuskmocka också.
Ps. De ser mer röda än vinröda ut på bilden men de är vinröda på riktigt. Jag är inte färgblind alltså.

2 kommentarer:

Elevator Lady sa...

Men oh så fina! Jag har inte lyckats bli kär i ett par sneakers på nästan tio år. Förutom Convisar då om de räknas. bio

Unknown sa...

tänker du på de indianmockaskorna/stövlar som finns på ellos. billigt och fina tycker jag,funderar på att köpa=)