fredag 20 februari 2009

Madeleine Cecilia Bergquist


Jag är beroende av: mina vänner och musik.

Jag gillar att: resa, spela skivor, spela gitarr, lyssna på musik, läsa, skriva, klubba, äta, kolla film, prata, umgås med mina vänner, kramas, konserta och faktiskt ibland att jobba.

Jag äter ofta: olika former av halvfabrikats vegbiffar, soppor.

Jag är alltid alltid positiv till: gå på konserter, umgås (nästan alltid).

Jag ger mig sällan in i: förhållanden om jag inte är riktigt kär/förälskad/säker. Är verkligen inte den som hoppar mellan förhållanden. Kanske är jag feg? Eller bara kräsen.

Jag duktig på att: blogga, haha.

Jag stör mig på människor som: skrev nyss ett inlägg om det.

Jag är vackrast i: sepia eller svartvitt;)

Jag skrattar åt: mycket intern humor.

Jag har aldrig lärt mig att: köra bil.

Jag är lycklig över: att jag har så fantastiska och nära vänskapsrelationer med mina kompisar.

Jag trivs inte på: för stiffa ställen men heller inte på för sunkiga dito.

Jag är dålig på: att säga ifrån när jag blir dåligt behandlad.

Jag är rädd för: psykisk sjukdom, att vara oälskad, att någon av de jag älskar ska dö eller försvinna.

Jag älskar att: jag trivs med mitt jobb och att jag får hålla på med sånt jag tycker är kul och brinner för (spela i band, musik, klubben, skriva, jobbet osv).
Jag uppskattar: ärlighet med en försiktig touch, sponatanitet, komplimanger.

Jag tror på: att vara sig själv. Att det lönar sig i längden. Kärlek vid första OCH andra ögonkastet.


2 kommentarer:

martin sa...

"Jag trivs inte på: för stiffa ställen men heller inte på för sunkiga dito."

Haha, du hänger ju på sapla!

Madeleine sa...

martin: inte längre.;) trivs ju inte där- hehe