lördag 21 februari 2009

Gårdagskvällen

Amazing Baby var kanske inte det band som gjort den bästa spelningen på fng men det var som vanligt kul att ha klubb igår. Roligt att spela skivor ihop med Sara också! Fast det var en ganska märklig kväll på många vis. Skum liksom. Lite skandalernas afton.

Blev föresten smått paranoid och påmind om att folk faktiskt läser den här skiten igår då en kille kom fram då vi spelade Glasvegas och undrade om de varit bra live när jag sett dem. Jag: Hur kan du veta att jag sett dem och vem är du? Han: Jag läser din blogg.

Missförstå mig inte, jag skriver ju för att det ska läsas och det är kul att folk kan finna intresse i det men när helt okända människor har sån koll blir man ju lite...ställd. Tänker att jag kanske borde ta mig inte bara en funderare utan två innan jag postar vissa inlägg av personlig art.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår vad du menar. Det är därför det känns bättre att "gömma" sig bakom en gorillamask. Men sen är det ju väldigt stor skillnad på framtoningen mellan våra bloggar. Hursomhelst är offentlighet inget för mig.

Kan bara tala för mig själv, men jag gillar verkligen din blogg som den är.

Ingenen Iro sa...

Fast han har uppenbarligen inte läst din blogg särskilt mycket, för då hade han läst inlägget där du skrev vad du tyckte om spelningen och inte behövt fråga ;)