tisdag 8 juli 2008

sjukt tråkigt

Jag är sjuk. Superförkyld, hostig och lite febrig. Givetvis dödade Roskilde allt immunförsvar. :/

Blir så ynklig när jag är kass, vill vara liten och bli omhändertagen och få glass och apelsinjuice och sånt. Det värsta är tristessen vid sjukdom. När man sovit typ hela dagen, vad ska man göra då liksom? Pallar inte läsa. Inte heller gå och hyra en film. Gah. Hoppas verkligen jag blir kry snart. Senast fredag tänkte jag. Då kommer nämligen min darling Markus och hans man Esteban ner=fest. Och så har Rundgång någon födelsedagsfest på far i hatten som kanske kan vara något?

Har iaf hunnit vara på det där mötet idag. Storslagna planer på G. Kommer att involvera världens finaste Sanna i det här lilla projektet. Hemligt änsålänge, ni kan gott undra;) men jag är alldeles säker på att det kommer gå vägen. Jag tror att Sanna blir den perfekta kompanjonen för detta ändamål.

Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev jag alldeles rörd. Nästan lite tårögd. Bene, mitt hjärta!