fredag 18 juli 2008

the way I like it


Oj oj oj. Sista dagen på jobbet och sen är semestern här! 4 veckors ledighet ska verkligen bli skönt. Jag ska ju flytta så mycket tid kommer att gå till det. Men annars ska jag mest slappa, läsa, dansa, äta, planera, dricka öl, parkhänga, repa hoppas jag, gå på spelningar (och way out west!), umgås och annat fint.

Helgen som kommer är alldeles fullspäckad också, vilket känns skoj! Ikväll blir det lite repa (är så spelsugen-knappt rört en gitarr i sommar) och sen lite party med Markus och Esteban och efter det utgång antar jag (kanske Manchesterspecialen på Jeriko kan vara något?). Imorgon kommer världens roligaste Jonas till stan och då blir det ännu mer kalas. Tänkte se mina vänner Scraps of Tape (bilden) tillsammans med Last days of April på Debban.

På söndageftermiddag tänkte jag eventuellt dra förbi Debaser igen och kolla på Klas som är förband åt Red pony clock. På kvällen är det konsert igen då Anna Järvinen och Tape spelar gratis i Scaniaparken. Mycket spelningar med andra ord. Och det bästa av allt: de är gratis. PRECIS the way I like it.

Inga kommentarer: