onsdag 30 juli 2008

Måste-Vill-Kan tänka mig: way out west


Likadan lista som jag gjorde för Roskilde då.

MÅSTE SE:
SONIC YOUTH
Fleet foxes
Flaming lips
Neil Young
Iron & wine
The National
Sigur ros
Okkervil River

VILL SE:
A place to bury strangers
Christian Kjellvander
José Gonzales
Lightspeed champinion
No age
Yeasayer
Broder Daniel
Ingrid Olava
The Gutter twins
The Sonics
The Mae-shi
Joan as policewoman
Hederos/Hellberg
Grinderman
The Dodos

KAN TÄNKA MIG:
Silverbullit
Kelis
Holy fuck
Lykke Li
Lil Kim
Silje Nes
Franz Ferdinand
Four tet
Wildbirds and peacedrums

INTE FÖR ATT JAG KOMMER SE HÄLFTEN MEN..(många är ju på klubbar och ryktet säger att det är svårt att få plats)

3 kommentarer:

jenny sa...

recensera iron & wine sen, please! vill tokmycket se dom/han men det verkar aldrig hända..

Anonym sa...

Jag vill också till way out west. Hoppas du får det grymt bra!

Anonym sa...

Hoppas att du får det kanonbra på Way Out West! Var där förra året och det var super! Har inte råd i år så jag sörjer..