onsdag 16 juli 2008

Skam på torra land

Upptäckte nyss att Bonnie Prince Billy körar på låten "Like the river" från nya Sun kil moon-skivan och det är ju helt fantastiskt när två av världens bästa sångare slår sig samman. Bonnie är ju med på senaste Scout Niblett-skivan också men den hoppas jag att ni redan har och älskar lika högt som jag gör. Köpte nyss biljett till Sun Kil Moon föresten. Ska verkligen bli jättefint att äntligen få se Mark Kozelek, jag har liksom inte ens sett Red House painters och det är skam på torra land!

Annars sitter jag och jobbar, lyssnar på musik på hög volym, katalogiserar lite..det är inte en kotte här. Är ganska dött på högskolebibliotek på sommaren av förklarliga skäl. Ikväll ska jag på middag. Markus och Esteban ska bjuda på dinner i Markus föräldrars hus i Västra hamnen. Ska bli mycket mysigt. Älskar att ha bästis-Markus hemma..

Inga kommentarer: