måndag 21 juli 2008

så var den här..semestern

Egentligen börjar min semester officiellt imorgon, jag är ju alltid ledig på måndagar så..och visst det ska bli skitgött med ledighet men idag har det verkligen krypit under min hud av tristess och rastlöshet. Jag har spenderat ganska mycket tid med att flyttpacka (lika bra att börja i tid-nu då vädret är kasst-ska ju bli sommar igen from ons-jippie!) men annars har jag typ bara GLOTT. Loggat in och ut på facebook en miljard ggr typ. Det är som att jag går och väntar på att något ska hända men jag tar mig inte för något själv. Har ont i halsen och jag gör väl rätt i att bara ta det lugnt, men jag känner mig ensam faktiskt. Inte för att jag orkat ringa någon eller så. Hm. Är nog på konstigt humör bara. Det är som att jag är besviken på mig själv för att jag inte tar vara på semestern och gör något skoj. Det som jag väntat på så länge är plötsligt här men ändå inte.

Förväntan -->prestationsångest --->apati eller något.

Saknar min syster också. Hon är på roadtripp i Tyskland och Polen. Så jävla fuskigt.

Inga kommentarer: