söndag 27 juli 2008

Kul kväll!

Ojojoj. Klockan är 05.26 o jag äter knäckebröd med pepparotsvisp och tomat. Det är sinnesjukt gott liksom den här kvällen och natten har varit. Jag var sjukt bakfull fram till i eftermiddag men tog mig i kragen o piggnade till framåt kvällen. Jag såg Erika spela vid sju. Helt fantastiskt fint var det. Flickan med den stora rösten som en gång i tiden sjöng sig in i mitt hjärta genom att tolka en gammal creedence-dänga. Jag ler vid tanken.
Sen lite vin i parken och rolig electro med Miss mimi o sen Sunshine rabbits. Och sen då…ett äventyr utan dess like. Dans på gator och torg och en oväntad svensexa i världens coolaste vindslokal. Jag ville verkligen inte att den här kvällen skulle ta slut. Det var sån glädje över det hela och jag insåg än en gång att jag lever i Sveriges finaste stadsdel sina sjutusen gycklare till trots.
Mitt internet funkar inte nu men jag ska posta det här så fort det gör det.
Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har aldrig hört talas om pepparotsvisp. Vad är det?

Det var trevligt att träffa dig, du är söt och trevlig.

- Liam