måndag 2 juni 2008

Bajsmän undanbedes

Det ser ut som det blir Roskilde i år då. PJ har fått beviljat tre assistenter (som kommer in gratis) så nu måste vi bara fixa en biljett till honom och sen är saken biff. Jag har dock några önskemål om saker som INTE får hända:

1. Att det blir samma väder som förra året el 97
2. Bajsmannen äcklar sig med min mat/mitt tält/ i närheten ÖHT!
3. Jag får grova hudutslag/brännskador/munsår för att solen är så skarp
4. Någon av mina vänner försvinner under konsert & hamnar på sjukan & återkommer först nästa morgon.
5. Bakfyllan flödar och varmvattnet funkar ejarmduscharna/svinlång kö till v= måste duscha av sig äcklet i kallt vatten
6. Jag föräter mig på någon konserv och spyr hela natten
7. Jag får feber och får spendera mestadels av tiden sovandes i tältet
8. Någon granne burnar på "Sad but true" hela natten lång, ASHÖGT
9. Jag blir bestulen på något
10. Något av mina favvoband ställer in

Detta är då scenarion som utspelat sig under mina tidigare festivalupplevelser och som jag gärna klarar mig utan. Det är inte för inte jag väntade 7 år med att åka dit (efter att ha varit där 7år på rad). Slipper jag detta kommer det bli en GO FESTIVAL som danskarna säger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det som hänt har hänt och kommer aldrig tillbaka..eller ngt ;). Men så klart kommer det att bli en Go festiväl och vad har jag sagt om detta neg. tänk!!