lördag 14 juni 2008

guldgruva

Den mysiga fredagen avlöstes med en mysig lördag. Loppisen visade sig vara en guldgruva för min del, kom hem med ett par vinterskor & ett par sommarskor, en orange sänglampa och en snygg röd stickad tröja. Summa=75 kr. Vi lunchade på Ariman också och jag åt couscoussallad med grillad kronärtskocka. Slutligen hann jag gå in en kortis på Lunds Konsthall, där jag tittade på Cecilia Edelfalks fantastiska vita målningar, innan vi körde hem.

Ikväll spelar Dolly Parton på stadion och ÅH vad jag önskar att jag hade biljett. Det är lite väl dyrt dock, så vi funderar som sagt på att sitta utanför och lyssna. Frågan är dock om vädret håller för detta? Verkar lite ostabilt, kallt också. Jaja, vi får väl se vart kvällen bär hän. En sak som är säker är att det ska drickas vin och dansas med mina töser.

Ha en trevlig lördag alla.

Inga kommentarer: