lördag 14 juni 2008

Fredagsmys




Mysig kväll igår. Susanne mötte upp mig på jobb och vi spelade lite pingis i elevköket. En gång i tiden spelade vi i serie och tränade och tävlade i stort sett hela tiden och om jag får säga det själv så sitter det fortfarande i lite;) Det var väldigt jämt men Susanne stod som slutlig segrare.

Efter det promenerade vi till willys och köpte taco-grejjer som vi sedan åt ihop med Dea, tvillingarna och Matilda. Eller ja..tvillingarna åt såklart bröstmjölk. Såg en film sen, Hallam Foe, som jag jag tycker att ni alla borde se.

Uppe tidigt idag för Faster Lisa, Sandy, Sus och jag ska köra på loppis i Lund. Ikväll blir det fest med töserna. Tillåter vädret så kommer vi sitta utanför stadion och lyssna på Dolly Parton. Har inga biljetter tyvärr. Sen blir det förhoppningsvis dans.

Inga kommentarer: