söndag 15 juni 2008

pick me up


Fick ett sms igår om att Dinosaur jr skulle spela GRATIS i stapelbäddsparken idag kl 14. Jag trodde inte det var sant och dog typ. Masade mig självklart dit trots en bakfylla som hette duga! Det var verkligen en cool men overklig upplevelse att se dem spela medan kidsen skejtade i parken. Jag vet inte vad jag gjort om jag inte fått denna information i tid...dödat en och annan vän, som var där (men som inte berättat för mig) kanske:( Kom igen, sånt måste man ju föra vidare! Hur hemligt det än må vara. Folk är så ego. Jaja, vi kom dit iaf och det var en fin söndagseftermiddag. Nu gör det inte så mycket att jag inte hade biljett till kvällens spelning med dem på Vega.

3 kommentarer:

roselyn sa...

good looking and interesting blog… it's nice to be here! Keep on nice post :)

Anonym sa...

Vilken attans tur! Jag VISSTE nämligen, men sa inget för jag bara utgick ifrån att du redan visste. Phew!

Anonym sa...

Gosh! Såg också Dinosaur Jr. i helgen. På WTAI. Det var sjukt kul! Men hello, sångarens hår är ju helt absurt. Från alternativ rockstar till galen professor på ett decennium typ.