onsdag 25 juni 2008

Skäggiga män från Seattle


Lyssnar på Carissas Wierd och tänker på att cirkeln är lite sluten nu då "alla" band helt plötsligt är från Seattle igen (inte för att C.W är ett nytt band men tänkte mer på Grand Archives, Fleet Foxes, Band of Horses osv). Band of Horses var föresten med i en snutt i About a son. Eller ja de filmades liksom mängder av andra människor och ting och visades med Kurts monologer som en slags speakerröst i bakgrunden. Filmen var sjukt snygg och ni måste verkligen se den.

Seattle ja. Jag och Sandy funderar jag ju på att åka dit (plus till Portland och San Fransisco). Det lär väl inte bli förän nästa år eller så, men jag vill vill vill verkligen att det blir av. Det vore som en dröm som uppfylls. En dröm som varat i halva mitt liv typ. Känns kul om man kunde komma dit nu när musikklimatet verkar vara bra igen!

bild: Ben Bridwell fd medlem i C.W, nu i Band of Horses

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhhh MIN VILDE;D/Susanne