måndag 23 juni 2008

Something in the way..




Jag skulle vilja blogga om Berlin, eller om hur bra Fleet foxes debutskiva verkar vara, och om den underbara dokumentären About a son (om Kurt Cobain-sjukt vacker film) som jag såg nyss på debban.

Tyvärr är jag för trött.
En annan dag kanske. Tills dess får ni nöja er med den här bilden på mannen som en gång, för ett halvt liv sedan, satte ribban högt för mitt val av män så väl som mitt val av musik..., eller lågt kanske...det beror på hur man ser det. Vidare utläggning krävs nog ej.


Änglalik var han dock, the king of grunge;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Kurt Cobain! Känner mig fortfarande lite bitter över att han inte finns kvar. Tänk vilken musik han hade kunnat skapa! Jag är kanske en nörd men jag hedrade honom på hans dödsdag i flera år - med ett tänt ljus och Nirvanas musik i högtalarna.

Felicula sa...

Snart är det väl dags att hedra igen då... 15 år... vart tog tiden vägen? Jag fastnade i 1994 och har inte kommit ur de trasiga jeansen och skjortan utanpå än...