lördag 22 november 2008

Angst


I natt drömde jag att jag tappade en av mina bästa vänners son i marken så han slog i huvudet. Som tur var gick allt bra och han skrek bara lite men fick inga kroniska men, men gud vilken ångest jag hade i drömmen. Hoppas aldrig det händer i verkligheten, kanske det värsta man kan göra. Snacka hemskt liksom! Jag är liksom inte känd för att vara den smidigaste i bekantskapskretsen och tänk om mina vänner med barn tror att jag skulle kunna göra ngt sånt. ANGST. Typiskt drömmar att ta upp sånt...
bild: finaste Elliot och tant Sandy

1 kommentar:

Elevator Lady sa...

Jag har också drömt en sån dröm. fyyyfan vad hemskt. Jag gick runt och skämdes i flera dagar. Härom natten drömde jag en annan läskig barndröm. Jag drömde att min kusin hade fått en bebis med tre ögon. Det otäcka var inte själva ögat utan att jag reagerade genom att skratta hysteriskt. Antar att såna drömmar handlar om rädslan att tappa kontrollen.