tisdag 11 november 2008

Na Na Ni

Jag har varit så himla nyfiken på Fredriks debutskiva Na Na Ni. Såg att BunnyRabbitsOskar lyssnade på dem nyss och frågade var han hittat den för jag har ännu inte hittat skivan för nerladdning. Han svarade e-music och jag tänkte först ladda hem den där men så såg jag att man kan lyssna på hela skivan på deras hemsida www.sagomusik.com. Eftersom jag ska se honom/dem om drygt två veckor ihop med Beach House kan jag lika gärna köpa en fysisk skiva då, om jag ändå ska betala för den liksom;) Lyssnar på hemsidan så länge. Gör det du också! Skivan verkar mycket lovande säger jag och ler Malmöpatriotiskt. Bästa spår hitills: Alinas place & 1986.

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen tyckte jag inte Fredriks skiva var nån höjdare. Nåt enstaka spår höjde sig väl över mängden men framför allt tycker jag senare delen av albumet var tämligen intetsägande.

Då är Beach House mycket roligare. Synd bara att man måste åka ända ner till Malmö för att kika på dem.