tisdag 11 november 2008

En bloggjävel till har fått bloggkompisar!


Åh jag är exalterad. Två av mina käraste vänner har börjat blogga (annars har det mest varit jag i närmsta bekantskapskretsen som bloggat just nu). Ni måste såklart läsa deras bloggar!

Erica aka Mizzy (bilden) bloggar om sin design och PollyJo här.
Marina bloggar om allt möjligt på Sentiments vs Syllables (gisses hur uttalar man det utan att snubbla på vägen).

Tycker att Anna och Dea borde börja blogga igen också.
Och Susanne! Vill ju läsa om hennes äventyr på resan.
(Sandy är väl inte ens lönt att försöka övertala;)..)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj att du fått en kompis, henne känner jag.

Anonym sa...

hehehe, har inte tid och även om Ebba o Elliot är det mest spännande som finns enligt mej själv tvekar jag på att alla andra tycker detsamma... ;)

Poss/ Dea

PollyJo sa...

vad menar du om hennes design och pollyJo???? PollyJo e deisgnen ;) hihi

Madeleine sa...

menar om din design och ditt märke.