söndag 9 november 2008

Sunday sunday here again

Riktigt söndagsväder idag, ruggigt, regnigt och mörkt. Jag sov till halv två och nu är jag hos min faster och ska käka middag (fisksoppa med knäcke och god ost) och sen ska vi köra ut till Oxie och fira pappa. Det är ju farsdag så vi ska överaska med en tårta och lite presenter. (Han fyller iof år imorgon också men ska ej firas förän på fredag så då får han ännu fler presenter...min bortskämda pappsi;)..). Mysig söndag men jag önskar att syster yster var med.

Bonnie Prince Billys senaste är dagens soundtrack.

1 kommentar:

Elevator Lady sa...

Halloj!
Jag gick ner genom att äta 1300 kcal/dag + promenader och spinning. Viktklubb.se het enkelt. Rekommenderar faktiskt det. Man får koll vad vad man stoppar i sig etc. Ganska trist dock att man inte bör dricka så mkt alkohol :(
Om du går med så kan du ju söka upp mig: Jag heter så klart Twisterella