måndag 10 november 2008

Busy Woman

Att göra på min lediga dag (idag):

-Tvätta
-Städa
-Träna
-Hämta ut pedalen jag köpte på posten
-Fixa en extrapresent till Sandy
-Förbereda det sista inför imorgon (och ons) då jag ska undervisa ettorna i informationsökning
-Gå till systemet
-SLAPPA

Tråkigt att göra en massa tråkigt då man väl är ledig men samtidigt vill jag inte skjuta på det till senare i veckan för då kommer jag ha fullt upp med middagar, barnpassning, födelsedagskalas, konsert och lite sånt. Busy woman.

Uppdatering: Nu har jag bara undervisningsförberedelserna (iof det viktigaste) kvar att göra. Och slappa då. Och ska ska jag fingra på mina nya leksaker och kanske prova dem om jag känner mig extra kreativ. (Köpte nyss akrylfärger och penslar och så hämtade jag ju ut min pedal). Godis!

Inga kommentarer: