onsdag 26 november 2008

fyndigt

Det blev ingen repa idag som vi planerat för Dennis var tvungen att betygsätta sina 150 elever så jag trotsade min enorma mensvärk (höll seriöst på att svimma på jobb) och gick en sväng förbi Åhlens på väg hem från jobb. Jag tänkte senast i morse att jag skulle vilja ha nya svarta jeans/byxor att gå ut i, helst med lite högre midja, har några snygga svarta och svartgrå smala jeans redan men de har så låg midja..Iaf så vet jag inte varför jag kollade just på Åhlens först då jag skulle på jeans/byxjakt, brukar inte direkt handla jeans där, eller ja det har nog aldrig hänt. Så döm av min förvåning då jag hittade två par svarta brallor i tunnt jeanstyg på Reahyllan! Ett par utsvängda med mellanhög midja och ett par smala med jättehög midja-tyvärr med en dragkedja utanpå liksom. Lite femtio/sextiotal goes 80tal liksom. Men det kan man väl stå ut med, eftersom de endast kostade 75kr styck (halva reapriset). Två par nya byxor i garderoben och endast 150kr fattigare. Känns ganska bra det. Iof gick jag och storhandlade mat på Ica sen för en ganska stor peng, men det är jag värd efter det fyndet.

1 kommentar:

Hannah sa...

Åh, älskar när man har sådan tur att göra fynd. Jag brukar aldrig hitta något på rea (förutom böcker och skivor, men då har jag oftast redan köpt dem till fullpris så det spelar ingen roll). Och mensvärk.. det är aldrig kul.