fredag 14 november 2008

The Truth




Försöker mig på Annikas utmaning då.




Sju sanningar om mig själv


1. Ibland fuskscrobblar jag på lastfm...;)

2. Jag har varit olyckligt kär flera gånger under mina trettio år. Lyckligt KÄR har jag bara varit två gånger. I en man och i en kvinna.

3. Jag blir fruktansvärt bakfull ibland. Sådär så jag ej kan röra mig och spyr fram till typ kl åtta kvällen efter min utekväll.

4. Jag äter inte kött. Dock fisk och skaldjur ibland.

5. Det händer ganska ofta att jag äter i min säng=har endel knäckebrödsmulor i lakanen alltså.

6. Jag lyssnar nästan alltid på musik. Hela dagarna då jag jobbar iallafall. Och nästan jämt då jag är hemma.

7. När jag var liten kallade jag mig själv för "Baddebenelene" Därav mitt smeknamn Bene.




SKRIV GÄRNA SJU SANNINGAR OM ER SJÄLVA I KOMMENTATORSFÄLTET!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok..här kommer min bekännelse ;)

1. Jag tycker det är fint med småsår.

2. Hatar att prata i telefon o svarar därför efter behag.

3. Gillar ordning och reda EXTREMT mycket. Skriver listor om precis allt du kan tänka dig!

4. Tycker mycket om tvtittande och har till och från varit beroende av teveserien Days of our lives.

5. Blev väldigt upprörd när mina systrar halvsjöng Sandy skvätt sand i burken när jag var liten.

6. var mycket mycket mörkrädd tills för ca. 5 år sedan.

7. Hm..svårt att komma på den sista, Men ok..har visat brösten på 1rok

Ingenen Iro sa...

Hmm, det är svårt att komma på grejer som faktiskt är intressanta.

1. Ingen i min familj eller släkt vet att jag röker.

2. Är urusel på att läsa av kroppspråk, "fatta vinken" och dylikt. Jag brukar säga att kropp är ett språk jag inte pratar. Det är mycket bättre att bara säga till mig vad man vill, även när det är någonting elakt, för jag kommer nog inte fatta annars.

3. Jag har alltid velat ha ett smeknamn men har aldrig fått något.

4. Jag älskar tonårsdrama-serier från början av 00-talet och har sett vartenda avsnitt av bland annat Everwood, The O.C. och Gilmore Girls.

5. Stör mig på saker man måste göra om och om, som borsta tänderna, klippa naglarna, städa osv. Blir helt irriterad av känslan att jag lägger ner energin helt i onödan, för resultatet ändå inte är permanent och jag kommer behöva göra om det snart.

6. Ogillar hemligheter och blir galen på hemlighetsfulla personer. Bara berätta!

7. Jag vill veta historien bakom att Sandy visade brösten på 1.rok ;)

Anonym sa...

1. Jag är extremt lat och gör bara saker när det verkligen måste göras.

2. Jag röker så mycket att jag hostar hemskt men skyller alltid på att jag skulle vara förkyld.

3. Jag tycker att gubbar är sexiga. Vi snackar över 55 här. Hade jag fått Clintan hade jag varit lycklig.

4. Ibland när jag går in på facebook trycker jag att jag ska vara offline för att folk inte ska se hur mycket tid jag spenderar där.

5. Ofta när folk pratar om saker jag inte fattar tänker jag att det är bättre att le o nicka än att fråga vad de pratar om.

6. Jag är sjukt oekonomisk. Har jag 1000 kr kvar på kontot den 10:onde kan jag lätt spendera 500 på en ny klänning.

7. Jag funderar på att börja blogga men funderar bara i hemlighet.