torsdag 27 november 2008

QT

Jag hade världens mysigaste kvalitetstid med min faster innan. Mötte upp henne vid Gustav adolfs torg och kollade när julljusen tändes på Hansacompaniet, drack glögg och åt pepparkaka. Sen blev det lite julklappsshopping och sist åt vi på indisk restaurang. Min faster är ju och har varit den "mamma" min riktiga mamma inte kunde vara. Och hon är så fin. Älskar. På tal om min riktiga mamma, som jag också älskar, så undrar jag om vi kommer att ses i jul. Isåfall var det ett år sedan sist. Och det är verkligen inte tillräckligt. Gör ont i mig när jag tänker på det.

Nu ska jag dricka varm choklad och läsa lite innan det är dags att sova och sen jobba. SEN..ja då börjar helgen vecka 48. Bob Hund-referens? JA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt! Tur att du/ni har fina Lisa i ert liv. Håller tummarna för er mamma mår bättre snart o kan träffa er...
Puss <3 U
Dea