fredag 10 oktober 2008

Ball?

M83 var grymt igår. Det är så mycket kul som händer hela tiden och jag spritter i kroppen för jag känner att jag verkligen lever. Fick veta igår att jag & Sanna (Freaks N geeks då) ska spela skivor i Vinylbaren då Seattles fina Throw me the statue spelar (klubb first class riot). Blir ball. Men det är en månad tills dess och innan dess händer det mycket kul, tex kör vi klubb imorgon med och då spelar Someone still loves your Boris Yeltsin. Sanna är dock i Norge så Sandy ska agera stand-in. Blir ball det med. Sushimys i veckan med Lina & Lisa blir också ball. Och ja. Det nya musikprojketet känns ballt. Weeeo jag är så jävla ball alltså.

Idag har jag varit på möte på Musikhögskolan och det var väl trevligt men jag var liten sliten och trött så jag satt nog och gäspade oförskämt mycket. Sen vräkte jag, Sandy & Dea nachos med en massa olika tillbehör/dip och kollade Idol. Jag börjar nog tycka att de ska skicka hem det där barnet. Smärtsamt att se hans styling idag....och vad har de gjort med stackars Anna egentligen? Barbie goes pretty woman är inte riktigt hon...eller?
I love att titta på o-PK television. Speciellt då jag är bakis.

Inga kommentarer: