torsdag 9 oktober 2008

Kan man bli kär i ett band?

Jag var dödligt förälskad (och är fortfarande såklart) i Band of Horses. Nu är det Glasvegas som är föremål för min förälskelse. Precis som Band of Horses musik får Glasvegas dito mitt hjärta att slå snabbare, jag känner att jag lever ut i minsta atom och jag vill lyssna högt högt högt hela tiden. Det skär i hjärta och själ när jag hör dem. Årets nykomling helt klart! (Eller ja, de plus Fleet foxes).

IT´S MY OWN CHEATING HEART THAT MAKES ME CRY!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart kan man bli kär i ett band! Jag måste kolla upp Fleet Foxes.

Anonym sa...

jag äälskar glasvegas! mycket bra musik görs i skottland.

Anonym sa...

Glasvegas är säkert helt ok. Men Fleet Foxes är helt fantastiska och tja, annorlunda. Så jag är kär i de senare. Om nån vill bli kär i oss så vore det fint och på alla sätt välkommet. Vi har en ny låt på bloggen: Rabbalshedes sista stins heter den. Välkomna förbi!