onsdag 1 oktober 2008

Hej jag har tråkigt


Hittade detta hos Smitheerens
Ditt namn? Madeleine
Födelseår? 1978
Hur lång är du? 1.69
Spelar du något instrument? ja, gitarr
Dina första tankar när du vaknar? Åh vilken fin lägenhet jag bor i;)
Är du hungrig? Lite
Vart befinner du dig just nu? Framför min jobbdator
Husdjur? En katt som heter Mimmi men hon bor hos min faster numera
Vem är snyggast? Evan Dando, Fleet Foxes-sångaren, Chan Marshall, Leslie Feist, VV i the Kills
Vem vet mest om dig? Sandy & Susanne
Vad vill du ha just nu? Kärlek faktiskt, sushi vore gott, en flygbiljett till Seattle osv
Ditt mål i livet? Att få hålla på med något jag trivs med, att aldrig glömma bort mig själv och mina intressen men ändå omges av folk jag älskar och känner mig trygg med.
Rädd för? Att mina nära & kära ska dö.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja, flera stycken.
Har du körkort?
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Martin tror jag, om jag blivit en pååg.
Vad har du för skostorlek? Allt mellan 37,5-39 beroende på skorna.
Vill du gifta dig? Inte som det känns nu. Inte så länge inte alla som vill gifta sig inte får det. Kommer du överens med dina föräldrar? Ja men träffar dock sällan mamma...:_(
Din hårfärg och frisyr? Ljusblond kort page
Skorna du hade på dig idag? Har ett par runda svarta "tygstövlar" med gummisula
Vad sover du i? Linne, trosor, pyamasbyxor om det är på vintern
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ca200-2000, helt olika
Har du rosa kamouflage-kläder? Varför skulle jag?
Tatueringar du har? Ingen, men funderar på att göra två st symboliska.
Piercingar du har? Inga längre, hål i öronen.
Har du glasögon?
Hur ser din plånbok ut? svart läder
Din perfekta pizza? Har gärna gorgonzola, färsk svamp, vitlök, kronärtskocka o oliver på den. Randigt, rutigt eller blommigt? RANDIGT
Favoritmat och dryck? Sushi, mexikanskt, italienskt, dryck: Coca cola zero..inte så PK jag vet Favoritdjur? Katter
bild: oj oj oj gammal bild på mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bläh, vilken dålig pizzasmak du har. Om vi äter pizza tillsammans någon gång kommer vi behöva köpa vars en ;)

Hur gammal är du på bilden? Jag hade nog lätt fått en crush på dig om jag träffat dig i den åldern, fast du lyckas så klart tjusa mig nu som tant också ;)

Madeleine sa...

jag har bäst pizzasmak ju!
tror att jag är kanske 25 där. max.

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga GRYM pizzasmak! Haha, ungefär så där tar jag alltid min också! (Varierar mellan lök och oliver) Fast jag är kräsen med oliverna, beror helt på om det är gröna eller svarta. :)