lördag 4 oktober 2008

I Love Freaks N geeks

Åh vad kul det var igår. Klubbkväll numero två blev så himla himla lyckad! Massvis med folk! Bra band! Trevlig musik att dansa till! Fick höra så mycket bra saker av folk som gillade klubben och jag tror att vi nått större delen av Malmös freaks and geeks. Bara för resten att hitta dit nu. Och jag trivs så bra på Debaser, med personalen och så, de är som en liten familj och ja..det här var det bästa extraknäcket jag kunde få alltså. Hoppas vi får fortsätta med detta även i vår. I LOVE IT! Däremot skulle jag nog inte tagit emot de där drinkarna jag fick (ja, man blir poppis om man är klubbarrangör....;)..). Mitt huvud bultar idag! Men ska ta mig samman och gå på kalas hos PJ och Erica.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla roligt för dig :) Försökte komma på en längre utläggning men jag fick ju fram det jag ville direkt, haha. Hoppas att det fortsätter att gå lika bra!