torsdag 23 oktober 2008

www.eksons.se


Weeo jag har beställt Halloweedräkter till mig och Sandy på www.eksons.se. Bla peruken ovan. Kommer bli så bra. (Ni måste komma på Freaks N geeks, The Prom & Kartellens Halloweenfest på Debaser!!) Ni får se foto sen, men jag tänker inte avslöja än vad vi ska vara.

Detta kommer vara första gången jag "firar" Halloween sedan Luana dog. Har inte riktigt klarat av det tidigare men ska försöka vända kvällen till något positivt även om det givetvis alltid kommer värka i mig vid tanken på sista kvällen med henne. Då när hon satt i vår soffa i sin Lilla My-utstyrsel. Hon var så fin. Saknar henne. Alltid. Måste åka till graven snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååååh, efter att ha gluttat på denna hemsidan blev jag sååå full av inspiration...+avundsjuka över maskeradfesten.... Damn, snälla en till 2009???

Dea