onsdag 8 oktober 2008

Lägesrapport


Susanne och c/o verkar ha fått problem på resan, bilen gick sönder i södra Tyskland och kommer kosta femton tusen att laga. Jag har ingen aning om hur de ska göra nu, men jag hoppas för deras skull att allt löser sig. Saknar henne jättemycket men samtidigt går tiden så fort. Har mycket att göra hela tiden och det händer mycket skoj! Just nu är jag mest pepp för alla fina klubbkvällar vi har kvar i Oktober (4 st till!). Och så kommer Dennis & Matildas lilla Edith till världen vilken dag som helst. Ska bli kul med en ny babybekantskap. Ska repa ikväll med Sandy & Dennis också. Vi håller ju på med ett litet nytt projekt som vi får se vad det blir av. Och sen har jag ju sånt fint sällskap av familjen Fisher (bilden) i Six feet under! Är på säsong tre nu och älskar det fortfarande lika mycket. Bästa tv-serien!! En hel del att göra på jobb med, möten och så börjar den där kursen jag anmälde mig till nästa vecka.

Jepp, det var en liten lägesrapport det.

Hepp.

Inga kommentarer: