torsdag 30 oktober 2008

Helg igen!

Jag gillar läget just nu. Imorgon jobbar jag bara till 13.00 för det är helgdag på lördag, så då ska jag nog gå en sväng på stan med Louise & Sanna. Sen på kvällen ska jag antagligen hem till Andrea och twinsen. Vi ska laga ngn god mat och mysa. Sen på lördag är det Debaser Halloweenfest som FnG varit med och ordnat. Ska bli jättekul och jag har som synes klippt till peruken lite så nu är där ngn slags lugg=ser bättre ut. Ni får se foto på min utstyrsel sen;) Vill komma ut till Luanas grav något i helgen också, det var nu fem år sen hon dog. Sjukt vad tiden går. Miss her...

Ikväll har jag tränat, sen ätit soppa och kollat på ett mitt sk liv-avsnitt, sen Hype och hallonsmoothie i soffan och nu ska jag läsa i "Låt den rätte komma in" tills jag stupar.

Det är väldigt vad min blogg pendlar mellan att vara musikblogg/ganska seriös till att vara oseriös blajjblogg men det får ni stå ut med. I´m the boss! Puss & Natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du gillar boken! I love it
dEA

Anonym sa...

kan bara instämma... grymt val av bok :)

Madeleine sa...

ja den verkar asbra!