måndag 13 oktober 2008

Min fula mobil o jag


Min sony ericson har pajjat helt nu, folk som ringer mig hör mig inte i andra ändan, så jag var tvungen att köpa en ny telefon nyss. Eftersom jag är av åsikten, att desto fulare och billigare och enklare mobil, desto bättre (ingen kommer sno den plus jag är inte känd för att vara försiktig med mina prylar) så blev jag glad när jag hittade en Nokia 1200 i en affär här på Möllan. 399 kr för en olåst telefon som ser väldigt östtysk ut. Ingen färgdisplay ens. Valde en blå variant efter som den var extra FUL. Jag tror att vi kommer komma bra överens min Nokia 1200 och jag. Den är på laddning nu. Man kan smsa, ringa och ställa alarm och påminnelser och det är det enda jag kräver av en mobil.
Uppdatering: alltså den är helt ny, inte begagnad

1 kommentar:

mimmi sa...

hihi men jag tycker det lät rätt dyrt för den gamla! :)