onsdag 1 oktober 2008

Glasvegas till Vega?

Åh Glasvegas spelar tydligen på Vega den 17 nov (Sandys 30årsdag fö). Enligt deras myspace dvs, Vegas hemsida säger något annat, så jag vet inte vad jag ska tro. Det är så typiskt att de inte bokats hit till Malmö eller Lund, eftersom jag och Sandy har en deal som innebär att vi ska dra in på konserter i Köpenhamn och spara de pengarna till USA-resan. Det blir nämligen ganska dyrt med resan dit och hem, mat och öl som man oftast köper plus att konsertbiljetterna där är jämt dyrare än här. Får se hur jag gör, det vore onekligen kul att se dem. Samma sak med Wolf Parade några dagar senare.

Min önskelista gällande band jag vill se just nu (som jag ännu ej sett):
GLASVEGAS
High places
Deerhunter
Wolf parade
Interpol
Rilo Kiley
M Ward
Rocky Votolato
Windmill
Bat for lashes

osv osv

Inga kommentarer: