fredag 21 mars 2008

3 in 1

Har varit och mött Caitlin och hennes kille som ska bo i min lght under en vecka. Blev helt rörd för hon hade med en goodiebag till mig med en stephen malkmusplanch, tshirt från hennes rollerderbylag, massa reseböcker om NY, portland, seattle osv, choklad mm. Så sött! Är så sugen på att åka till Portland och hälsa på. Jag har utarbetat en plan i mitt huvud. Portland o Seattle ligger 3 h bilkörning ifrån varandra. Från Seattle kan man tydligen flyga billigt till san fransisco (tar typ 1, 5 h el ngt). Portland-Seattle-San Fransisco. Tre städer jag gärna vill besöka...ÅH vad jag vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad roligt! Och vad KUL att vara konstbibliotekare. Jag är är inte lite avundsjuk.

Ingenen Iro sa...

Jag har en Stephen Malkmus-tröja som jag aldrig har på mig eftersom den inte passar. Du kan få den för typ, en öl om du vill. Fast den passar nog inte dig iheller :)