torsdag 27 mars 2008

Ten beautiful ladies are standing in front of me...and one of you are...not shaved!!!!

Jag och Susanne är sånna nördar och icke-PK så vi laddar hem Topmodel säsong 10 (i sverige visas cycle 9 nu). Igår höll jag på att bajsa på mig av skratt när en av modellerna (förlåt att jag avslöjar nu Carro;)...) visade sig ha hår under armarna. NO SHIT. Människor, även kvinnor, har det. Stackars Tyra Banks verkade dock inte känna till detta faktum och skällde ut den stackars håriga modellen (som är från Afrika och försiktigt sa..."we don´t shave"..eller ngt sånt). Tyra sa att "en sak man ska veta som modell är att man ska komma REN och RAKAD till plåtningarna". Jag bara: Oh..ja visst ren och rakad är ju samma sak...eller inte. Stackars lilla Tyra som blev så förlolämpad.

Inga kommentarer: