torsdag 13 mars 2008

Heaven got no place for me, but it´s plenty of it in hell

Jag funderade över en sak förut. Är det en sak i mitt beteende/min karaktär jag INTE gillar så är det att jag är så himla omåttlig. Exempel 1: Köper en ask med sockerfria halstabletter..äter upp alla på en gång= får asont i magen. Exempel 2: Är på middag med mina kompisar. Äter upp alllt på min egen tallrik plus allt som de måttliga lämnat kvar på sina= blir så mätt att jag mår illa. Exempel 3: Tänker att jag ska ta det lugnt och bara dricka lite då jag är ute=köper öl tills pengarna i plånboken är slut...då handlar jag fler på kortet= blir jättebakis.

Varför tänker jag aldrig på konsekvenserna liksom? Suck. Jag blir aldrig vuxen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du inte att man är mkt roligare person om man är omåttlig!?
Mycket koolare ju ;)
Poss Dean