tisdag 11 mars 2008

Helgen v 12



Det är när jag ser bilder som den här som jag längtar extra mycket till jag sätter mig på det där tåget i övermorgon.
Detta vill jag hinna göra när jag är i Sthlm:
-Kvalitetstid med Markus (och hans pojkvän Esteban (bilder ovan) såklart)
-Festa och posa med dem och Åsa
-Debaser (har aldrig varit på Debaser i Sthlm så vore kul att jämföra)
-Äta på den goda vegrestaurangen (minns ej namn) på Söder
-Kolla i affärer som ej finns i Malmö, tex American apparel, Urban Outfitters och Topshop. Handla något fint om jag hittar och anser mig ha råd.
-Träffa Kajsa. Ta en öl el fika?
-Se schlagerfestivalen med mina favoritbögar
-Fika i gamla stan
-Bli klippt. Ska fjäska för Esteban.

Annars vet jag inte? Vill mest bara hänga och komma bort lite. Någon som vet om det händer något kul i huvudstaden i helgen? Tyvärr är fina Elisabeth i USA...hö. Annars skulle hon givetvis också varit med på listan.;)

Inga kommentarer: