onsdag 12 mars 2008

the waves at night

Han må ha tagit sig det mest svårstavade artistnamnet ever men han är grym, Phosphorescent, eller Mathew Houck som han egentligen heter. Det är så vackert att jag håller på att gå i bitar. För någon dag sen lyssnade jag på honom då jag höll på att somna/sov och jag minns att jag tänkte: Är det här en dröm? Det kan inte vara verkligt, det är för vackert. Hans musik ÄR lite som en dröm. Vackert som sagt. Suggestivt. Åh åh åh sätt på Phosphorescent i bakgrunden, bjud mig på ett glas vitt (haha går bra med cola light också) and I´m yours.;) Svårare än så behöver det inte vara.

1 kommentar:

Ingenen Iro sa...

Inga svar på detta inlägget? Fy skam för dina läsare.

Phosphorescent's sång påminner mig väldigt mycket om någon annan sångare men jag kan inte komma på vem.