måndag 8 september 2008

att INTE lära sig av misstag




Jag har klippt mig. Kort page med uppklippt nacke. Har inte haft så här kort här sen gymnasiet men jag var tvungen att göra ngt åt det eftersom det var avslitet lite varstans. Kände mig dock så grå när så mycket av min vanliga hårfärg syntes att jag var tvungen att köpa hårfärg. Så nu sitter jag här med uppljusning i håret och håller tummarna för att det inte ska bli gult. Och/Eller slitas av IGEN. Jag är inte så smart, jag vet. Ska fota mig sen så ni får se hur det blev.

senare: hm jag vet inte. tror det blev gult. men har tvättat det med silverbalsam o det blev lite bättre då. fast med lite grå slingor då. inte så tjusigt men det brukar bli bättre när det växt ut lite..o så...vågar nog ej göra något mer med det..

Inga kommentarer: