tisdag 30 september 2008

mobbningsfria zoner


Djungeltrumman.se skriver följande om min & Sannas klubb.

"Nördar och miffon vill också parta utan att riskera att få en hink grisblod hälld över sig som i filmen Carrie. I höst hittar de sin fristad på Debaser där mingelpinglan Sanna och musikfascisten Madeleine ordnar mobbningsfria zoner med indierock, experimental, freakfolk, lo-fi, indietronica och shoegaze från högtalarna. Sportjocks och cheerleaders göre sig icke besvär."

Jag dog nästan av skratt då jag läste det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha. det låter ju helt jättefint!

Anonym sa...

Rara du. Som svar på din fråga i min blogg: Jag ska flytta till Berlin. Men det kommer jag inte att gå ut med, alls, för det är (och kommer fortsätta att vara) lite top secret, sådär! Visst har du hängt en hel del i Berlin? Eller minns jag fel då?
Kramar!

Madeleine sa...

Åh va kul! Berlin är en superstad, har varit där en hel del. inte bott el så men semestrat flera ggr. kram o lycka till.

Elevator Lady sa...

känns som man borde hänga mer i Malmö!

Madeleine sa...

ja! du är mer än välkommen!