lördag 20 september 2008

NÖJD!


Jag är supernöjd med invigningen av Freaks n geeks! Det var en helt underbart kul (men stressig stundtals) eftermiddag, kväll och natt. Solander och CFTPA gjorde jättebra spelningar och det var ganska mycket folk för att vara en torsdag en vecka innan löning liksom. Jag & Sanna delade skivbåset med Viktor och Kalle och folk verkade mkt nöjda med musiken och dansade loss.:) Fick en superfin tygkasse av Owen (CFTPA) och han var så himla sympatisk, det var ett sant nöje att ha honom på klubben. Nu längtar jag jättemkt till nästa klubbtillfälle-3e okt. Då spelar Seabear, Borko och Shea Shea Shea. Kommer bli grymt och jag hoppas att ALLA KOMMER DÅ!


Igår var jag superslö eftersom jag inte kom i säng förän kl fem på morgonen i gårmorse. Men det var en mysig dag. Som tur var hade jag semester. Bakade scones hemma hos Sandy först och på kvällen kollade hon, jag och Erica på filmen "Tillsammans är man mindre ensam". Jag gillade inte den boken så mkt som alla andra verkar göra men filmen var helt ok. Audrey T är så himla vacker.


Nu ska jag till min faster och luncha och ikväll kanske på fest.

Ha en trevlig lördag.


Bild: jag o sanna i skivbåset. foto: marina siljehav

Inga kommentarer: